[Tlhingan-hol] geometry and card games

Bellerophon, modeler bellerophon.modeler at gmail.com
Wed Nov 19 10:17:38 PST 2014

On 18 November 2014 21:47,  <lojmitti7wi7nuv at gmail.com> wrote:

> > The most interesting word here for me is {leD}.
> >
> > It's nice that Okrand told us how it is typically used: with plural
> > subjects. Otherwise, we could have guessed lots of different
> constructions,
> > like:
> >
> > *ravDaq leD tlhoy. The floors location is perpendicular to the wall.
> >
> > *ravvaD leD tlhoy. The perspective of the floor shows the wall to be
> > perpendicular.
> >
> > But no.
> >
> > leD rav tlhoy je.
> >
> > The wall and floor are perpendicular.

vaj leD <x-axis> <y-axis> <z-axis> je
logh motlhDaq leD wej lurgh neH
wej lurghDaq jIr Duj. tor ron 'ej Der. leD lurghvam je

ghorDaq lurghvaD wej pong wISov. leDbe' lurghvam. tlhoS leD 'eV tIng je
Qo'noS jaj nI' law' tera' jaj nI' puS 'e' vIQoy 'ach jIr Qo'noS. loS lurgh
le'moH ngoDvam. leD lurghvam. qar mu'wIj vIneH: leD ngIq lurgh, lurgh veb
je. wa'DIch lurgh 'oH chan'e' 'ach pongmey ghajnIS wej lurgh chuv

~'eD

--
My modeling blog:          http://bellerophon-modeler.blogspot.com/
My other modeling blog:  http://bellerophon.blog.com/