[Tlhingan-hol] Quj 'echletHommey

De'vID de.vid.jonpin at gmail.com
Sat Nov 15 06:05:03 PST 2014

De'vID:
>> That's if I haven't
>> forgotten anything, which I likely have, because we got a lot of new
>> information.

vay' vIlIj. "The Klingon Art of War" paqDaq tlhIngan Holqoq tu'lu'. 'op
QaghHeymey QIj Marc Okrand, Qaghna' bIHbe' 'e' maq.

SuStel:
> Hey, hey, hey, if we got new vocabulary, please explain it in English!

1) qaStaHvIS qepHom, 'utbe'chugh DIvI' Hol, vIjatlhqangbe'. (De' chu'
vIlIHDI' rut DIvI' Hol vIlo'nISba'.)
2) ghogh HablI' neH vIghaj. matlh mu'mey vIlabDI' chaq vIlabchu'be'.
3) rInpa' qepHom, De' choHlaH matlh. :-)

(I think that Lieven will make available the information printed in the
qepHom booklet when he has time, after the qepHom. It really is a lot. I
will also submit to the mailing list some information additional to what's
in the booklet.)