[Tlhingan-hol] vagh jaj, vagh 'uy' DarSeq je

Brent Kesler brent.of.all.people at gmail.com
Fri Jun 27 07:07:19 PDT 2014

HIvqa' veqlargh! jIghItlh 'e' vImevpu'be', 'ach ngeH *jIymel*.

<
https://www.kickstarter.com/projects/readingrainbow/bring-reading-rainbow-back-for-every-child-everywh

naQHa'law' weQmoQnaQ Quvvam 'e' vISov, 'ach naQbej 'oH.

Qujlu'meH qaD: *Reading Rainbow* yImugh. {laDlu'meH tIHmey Doq, SuD je}
vIchup.

bI'reng

On Fri, Jun 27, 2014 at 9:51 AM, Brent Kesler <brent.of.all.people at gmail.com