[Tlhingan-hol] Online Participation in the qep'a'

lojmIt tI'wI' nuv 'utlh lojmitti7wi7nuv at gmail.com
Thu Jul 24 19:19:23 PDT 2014

latlh Qu’ vItoy’nIS jIH je. AirventureDaq OshkoshDaq jIjeS. pa’ qaStaHvIS wa’ Hogh, wa’ netlh muDDuj tu’lu’. vagh bIp nuv tu’lu’. pa’ wIghoS jupwI’ jIH je.

WWII muDDuj law’ tu’lu’. muDDujchaj chenmoHbogh nuvpu’ tu’lu’. Dajqu’ wanI'. Dojqu’ je.

jIpuvmeH Huch vIHutlh, vaj muDDujmey vIbej neH ‘ej jInaj.

lojmIt tI’wI’ nuv ‘utlh
Door Repair Guy, Retired Honorably