[Tlhingan-hol] Mamma Mia to be performed in Klingon

Felix Malmenbeck felixm at kth.se
Tue Sep 24 10:58:12 PDT 2013

latlh 'u'Daq *poltava'* may' Qapta' Suverya' wo' QaS.
tera'Daq SachtaH wo'. wa' jaj qo' naQ lucharghta'. *telluS* wo' lucherta' 'ej loghDaq SachtaH.
'u'maj lutu'pu'DI' luchargh luneHqu' 'ach Qatlh Qu'vam 'e' luyaj. nab lu'oghpu'. 'u'maj lucharghlaHmeH qunmaj luchoHnIS. wanI' potlh luwIvta': tera'maj DIS wa'-Hut-Soch-loS *yurop* QoQ yupma' qaD Qapchugh Suverya'maj, ghaytan wa' jaj qo' naQ chargh 'ej ghaytan *telluS* wo' boqqang.
QapbejmeH Suverya', tlhIngan bom Dun lunIHta' *telluS* wo' poH yaSpu'. QI'tomer 'oH bomvam pong'e'. parmaq batlh je bop. bom mu' mughta' 'ej bom chu'vaD *Waterloo* lupongta'.
Qapchu'ta' Suverya' bomwI'pu'. qaStaHvIS DISmey law', tlhIngan bang bommey law' much. Hoch DoQ charghwI''e', yIDoqHa''eghmoH, mI'wI'pIn, Sov'a' SoSlI''e', verengan Do'...

tugh Qaplaw' *telluSngan* nab.

...and they would've gotten away with it, too, if it weren't fort hose pesky beatles!