[Tlhingan-hol] Klingon Scrabble Board

Robyn Stewart robyn at flyingstart.ca
Fri Feb 1 17:46:25 PST 2013

The guy making the Scrabble tiles - they're ready, see my blog for
what they look like.  They are available in pIqaD only or pIqaD with
Okrandian
characters.  http://nuqbopbom.blogspot.ca/2013/02/scrabble-majyongmey.html

He's willing to make stickers to convert a regular board to a Klingon
board, vaj DaH vuDmeyraj vIboSchoH. lugh'a' mu'tlheghmey vIchupbogh?

tlhIngan Degh - Ideally the centre symbol would be a Klingon trefoil,
but there will be copyright issues there, so I suggest leaving it as
the star that comes on the game and let people customize it themselves.

cha'logh majyong yItogh
wejlogh majyong yItogh
cha'logh mu' yItogh
wejlogh mu' yItogh

jIHvaD nap patvam 'ach nuq bomaS? chaq nIv <cha'logh mu'vaD
yIpe''egh> 'ach chaq tIqmo' <cha'logh majyongvaD yIpe''egh> tlhoy
machnIS pIqaD.

- Qov