[Tlhingan-hol] nuq bop bom: 'ay' cha'vatlh loSmaH Hut: nuH bey

Rohan Fenwick - QeS 'utlh qeslagh at hotmail.com
Wed Aug 1 06:32:26 PDT 2012

ghItlhpu' Qov,
jatlh:
> Hew mup nISwI', Supqa' 'ej lavmey 'emDaq pum, vIngqu'taHvIS. jor.
[311]

vIjang, jIjatlh:
> I actually cringed as I read this.
jang je Qov, jatlh:
>chunqu' chaH. qaStaHvIS lut bID chunwI'pu'vetlh vIHoHchu' 'e' vISovmo',
laDwI' SupmoHlaH lot 'e' vISovbe'.

Heghbejpu' chunwI'pu', 'ach lotvam'e'... The suspense of how the thing bounced from one place to another kept me guessing as to "okay, where's it going to land?... On the statue?... No, behind the shrubs. What's behind the -" and then I read the single word {jor} at more or less the same time as I remembered, holy crap, there were people hiding behind the shrubs, weren't they. The timing of how that all hit my brain at the same time was perfect.

jIH:
> Don't change anything. What a
spectacular piece of writing.

Qov:
> 'ay'mey vIlabtaH 'e' DaqaSmoH 'e' DanIDchugh, bIQapbej.   DaH
'ay' cha'vetlh vaghmaH vIlabmeH vIlaDqa'lI'.

toH, Dalabta'mo' vIlaDnIS, qar'a'?

QeS