[Tlhingan-hol] paq'batlh no' Hol: pab

Agnieszka Solska agnpau1 at hotmail.com
Wed Nov 30 01:22:38 PST 2011

jatlh QeS:

> I've deciphered the no' Hol from the prologue to the paq'batlh, and it proves
> to be quite interesting. Am I OK to post about it now, or do people want a
> little more time to work it out for themselves?

mupIlmoH QInlIj vaj no' Hol bommey vInuD 'ej... vIyaj je jIH 'e' vItu'!
naplaw' no' Hol pab yajmeH Qu'. pImba' no' Hol, DaHjaj ta' Hol wabmey je
'ach qaSpu'bogh choHmey qellu'chugh nom choHmeH mIw SovchoHlu'.

'ISqu'

SKI Inspired by QeS 'ISqu' examined the prologue to the paq'batlh
and discovered that the grammar and sound patterns of no' Hol are
actually not difficult to work out.