[Tlhingan-hol] nuq bop bom: 'ay' HutmaH chorgh: <pelaQ ghorpa'>

ghunchu'wI' 'utlh qunchuy at alcaco.net
Thu Dec 8 13:07:38 PST 2011

QIm^Hn pongDaq Dach qaghwI': <pel'aQ>. Unless you meant to tell plural
surface-rooms to fire thrusters?

On Wed, Dec 7, 2011 at 9:21 AM, Robyn Stewart <robyn at flyingstart.ca> wrote:
> jatlh Mahoun, "DaH bangwI' ghaHbe'. DaH muHoHrupqu'wI' ghaH."

tlhaQ <muHoHrupqu'wI'> 'ach moH 'e' vInoH. Do'Ha' Donbe' mu'mey 'e'
vItu' je. pIm <-wI'>mey.

> jatlh HungpIn, "pIghochtaHvIS..."

lughochtaH'a'? chaq lujIHtaH. chaq wot <ghoch> vIyajchu'be'.

> "chaq yabwIj SIgh jan lulo'pu'bogh," jatlh Mahoun.

(Mahoun Quch vInuDqu'choH. wej DaqHommey pIm lutu'lu''a'?)

> Saghqu' jatlh "Mossam,
> Rolyou, tlhIngan bIghHa' bopbogh lut'e' bo'Ijqang'a'? "

mu'tlhegh DanHa'law' <Saghqu'>.

For some reason I thought rollIw was spelled "Raulyu", but I'm not
finding it in any of the previous installments.

-- ghunchu'wI'